På hotellet i Sthlm!


datan i högsta hugg!


Nu ska vi se på Pretty woman, god natt!♥
#1 - - Jonatas:

Hej! För det första, jag känner inte dig och inte du mig utan kontaktar dig då du är vän med en viss Mattias Wallström (Enback)på Facebook.



Jag har ett litet dilemma vilket jag skall spridas vidare till alla Mattias Wallström (Enbacks) bekanta för folk skall se vilket avskum till bedragare killen är!

To the point:

Den 4:e augusti betalade jag in 3580:- för en telefon som inte blivit levererad. Mattias har inte levererat telefonen eller gjort rätt för sig och betalat tillbaka pengarna! Så vänligen hälsa från mig Jonas Bengtsson att ska han blåsa någon borde han leta upp större summor och mer lättvilliga personer!



Var inte rädd att kontakta mig om Ni vill vara till hjälp eller har frågor angående bedrägeriet!



Mvh Jonas