True Colors

I see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors,
Your true colors,
Are beautiful,
Like a rainbow

#1 - - Anonym:

Hej Isabel! Jag tänkte bara fråga hur det började med din sjukdom? Jag har själv reumatism(inte säker på ngn spesifik sort). Jag känner igen i det du skriver så väl!! Fortsätt kämpa, det finns inget annat alternativ! Vad jag vet så kan reumatism växa bort av sig själv, eftersom du är ung så borde det även gälla dig? Så har mina läkare "tröstat" mig, då jag är 16(17) mu. Sen undrar jag vad du tar för medicin, om den hjälper och hur lång tid det i så fall tog för dig att känna effekt? Jag har tagit cellgifter(injektion), kortison i massor(injektioner) och Enbrel(injektion). Jag har kämpat sen jag var åtta och har fortfarande inte hittat den rätta behandlingen. Du har det tufft men också tur som kan få komma iväg till varmare bräddgrader, då det hjälper! För mig hjälper varken värme lr kyla. Jag har även lyckats få förslitningar i käken, har du också fått nåt liknande? Bara fundersam... Ha det bäst och önskar dig allt väl!

Jag håller tummarna! :)

#2 - - Anonym:

Your true colors

are beautiful

like a rainbow!